onsdag 27 augusti 2008

Hellacopters to the max

"Biljetterna till The Hellacopters sista spelningar sålde slut på fantastiska 20 minuter!!!!"

Meningen är hämtad ur ett pressmeddelande från Sound Pollution. Snacka om att jag fick frispel över att inte ens vetat om att biljetterna släppts. Så här gick det undan ska ni veta. På Luger.se låg biljetterna fortfarande uppe till försäljning (på grund av att vissa kontokortsköp ej hade blivit beviljade visade det sig) så jag säkrade snabbare än blixten två biljetter till vardera spelningarna den 26 och 27 oktober. Sedan fick jag positivt besked om att jag finns på gästlistan till det exklusiva giget vid lunch den 26 oktober.

Så här trevlig blir alltså oktober för mig

17 Nöjesfabriken, Karlstad
26 Lunchspelning Stockholm Debaser
26 Kvällsspelning Stockholm Debaser
27 Eftermiddagsspelning Stockholm Debaser
27 Kvällsspelning Stockholm Debaser

Sedan lägger världens roligaste band av och världen blir en tråkigare plats.

Inga kommentarer: