måndag 11 januari 2010

Första vinylsändningen sedan jag upptäckte Musicstack.com

Har du en ocean av tid och ett laddat VISA-kort är Musicstack.com ett hett tips för lite shopping. Här finns ALLT. Och jag menar verkligen ALLT. Jag har länge haft span på olika titlar på Tradera men förgäves - vissa saker dyker helt enkelt inte upp där.

Exempelvis ångrar jag att jag en gång i tiden gjorde mig av med den här godingen.




Japansk dubbelutgåva av Anthrax album State of Euphoria. Hopplöst att finna på Tradera. Via Musicstack hittade jag direkt två exemplar som var till salu. Till fast pris. Svårt att hålla sig då. Pris med frakt: ca 400 spänn. Men då ska ni veta att både poster och bandana finns med. Komplett alltså. Inte riktigt lika grisfint exemplar som mitt förra men helt ok.

Entombed är också ett band vars titlar snabbt försvinner från Tradera. Speciellt vinylversionerna. Drömköpet tillika mästerverket Too ride, shoot straight and speak the truth (för övrigt ett av tidernas vassate metalalbum) är sällan ute och jag missade ett exemplar med en sekund innan jul. Men det kommer igen. Helt säkert.

Dock fann jag ett exemplar av EP:n Hollowman på vinyl för dryga hundringen. Svincoolt omslag och en baksida som stoltserar med den kanske tuffaste bilden som tagits på bandet.



Inga kommentarer: