Visar inlägg med etikett Karlstad. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Karlstad. Visa alla inlägg
tisdag 15 november 2011
Metal Club 10 år
På fredag firar Metal Club 10 år. Firandet sker på Båten där du kan beställa 4 öl för en sketen hundring. Med en sådan meny kan det ju bara bli sjöslag.
Etiketter:
Karlstad,
Metal Clüb
måndag 22 augusti 2011
onsdag 26 maj 2010
Lördagstips - doom/heavy in the night
Allt händer naturligtvis på en och samma gång. Men det är ju bara att välja. Bättre med två gig än inget alls.
I rockbaren på Nöjesfabriken dammas rökiga doom/metal-klassiker av på löpande band. Bakom namnet Masters of reality döljer sig följande:
Och samtidigt i en annan lokal på ett annat ställe - nämligen Glada Ankan - så manglar Entombed-förvaltarna The Generals loss.
I rockbaren på Nöjesfabriken dammas rökiga doom/metal-klassiker av på löpande band. Bakom namnet Masters of reality döljer sig följande:- Mats Levén (KRUX, YNGWIE MALMSTEEN, THERION) - Sång
- Jejo Perkovic (INFINITE MASS, CANDLEMASS, BEAR QUARTET) - Trummor
- Michael Höglund (THUNDER, GREAT KING RAT) - Bas
- Stefan Bergström (SKINTRADE) - Gitarr
Och samtidigt i en annan lokal på ett annat ställe - nämligen Glada Ankan - så manglar Entombed-förvaltarna The Generals loss.Jag är inte på plats på något ställe - tyvärr.
Etiketter:
Black Sabbath,
Entombed,
Glada Ankan,
Karlstad,
Metal,
Rockbaren,
The Generals.
torsdag 23 juli 2009
Och på tal om Anthrax
Saxat från Facebook
Anders Åberg (Sparzanza)
"I natt åker vi till Finland för att ersätta Anthrax på Qstock festivalen!"
Världen är liten
Anders Åberg (Sparzanza)
"I natt åker vi till Finland för att ersätta Anthrax på Qstock festivalen!"
Världen är liten
Etiketter:
Anthrax,
Karlstad,
Sonisphere
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

