tisdag 7 december 2010

Oi!

Yepp, jag lever. Blogginspirationen har dock varit lite sådär på senaste tiden. En löpeld som då och då får fäste i bloggosfären och får allt att stanna upp.

Jag skriver årsbästalista till NWT, läser årsbästalistor i både C-Up Magazine och Sweden Rock Magazine. Några av mina finns på deras, flera av dem gör det inte. Det är ett spännande jobb, speciellt när en medeltrea på slutet faktiskt ringlat sig in på listan. Inte högt men i alla fall. I slutet av året kan allt hända.

Just nu röjer Lemmy & Co loss i mina trumhinnor. Nya alstret The Wörld is yours finns i butik nästa vecka och recenseras i NWT nästa fredag. Nu på fredag kommer min signatur finnas under texten om sludgerockarna Kylesas senaste platta.

Nu på fredag händer det grejor på Glada Ankan. Medan jag skriver det här kommer ett Facebook-meddelande svischande om att Damien lirar bort väggfärgen nu på fredag. Där bör man vara om man gillar metal.

Inga kommentarer: