Nu blev det inte så. Jag gråter inte över Anthrax mer än att det hade varit kul med ett nytt rekord. Vi körede Got the time i bilen igår - gott nog!
Visar inlägg med etikett Suicidal Tendencies. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Suicidal Tendencies. Visa alla inlägg
lördag 18 juli 2009
Personlig reflektion Anthrax
2007 såg jag Suicidal Tendencies på i Hultsfred och det var då 19 år sedan sist. Anthrax skulle ha knäckt sviten med två år eftersom jag såg både Anthrax och Suicidal i Solnahallen på State of Euphoria-turnén.
Etiketter:
Anthrax,
Sonisphere,
Suicidal Tendencies
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)