fredag 1 juni 2012

Dundertåget har spårat ur


Saxat från Robert Dahlqvists Facebook.

Hej gott folk!


Nu e det såhär… Jens, Jesper och Robert har valt att lämna bandet.

Jag är övertygad om att det blir braksuccé vad dom än gör i framtiden och önskar dom givetvis lycka till!

Dundertåget kommer att fortsätta i en annan sättning, en blandning av lite löst folk som jag hittade på en soptipp och på gatan där jag bor. Känns bra.

Det blir några få spelningar i sommar bla Gröna Lund 31 ...juli, jag återkommer med mer info.

Nu ska jag skriva feta hits, läsa böcker och lyssna på Betty Davis här i skogen så jag har verkligen inte tid med att sitta här framför datorn och knappa.

Nu e det nya friska tag som gäller. Vi ses på Grönan!

Ta hand om er & simma lugnt!

/Robert Dahlqvist

Inga kommentarer: