fredag 10 april 2009

Köpes!

Som ni vet så håller jag på att köpa på mig listan över de bästa plattorna som publicerades i Close Up-Magazine #100. Det har gått ganska bra och nu är 67 st av de 100 plattorna säkrade. Eftersom mitt mål var att få tag i alla plattorna till hyfsat rimliga priser så hänger jag ju en hel del på Tradera. Men nu är det svårt att finna en del av plattorna.

Så om någon har dubletter eller helt enkelt vill göra sig av med följande plattor så är jag intresserad av att göra en deal.

Grave - Into the grave
Vader - Black to the blind
Tragedy - Vengeance
Bad Religion - Recipe for hate
Poison Idea - We must burn

Trouble - Manic frustration
Autopsy - Mental funeral
Fu Manch - Action is go!
Suffocation - effigy for the forgotten
System of a down - System of a down

Unsane - Scattered, smothered and covered
Sick of it all - Just look around
Tea party - The edge of twilight
High on fire - Surrounded by theives
Savatage - Streets a rock opera

Tool - Undertow
Dillinger escape plan - Miss Machine
Electric Wizard - Dopethrone
Mr Bungle - California
Deathspell Omega - Si monumentum requires...

Annihilation Time - II
Converge - Jane Doe
Cannibal Corpse - Tomb of the mutilated
His hero is gone - Monuments to theives
Neurosis - Times of grace

Social distortion - White light, white heat...
Neurosis - Through silver in blood

Endas CD är av intresse och plattorna ska vara i gott skick. Repiga omslag spelar ingen roll men booklet och cd ska vara OK! Rimliga priser erbjuds så kom inte med några fantasipriser.

Bor någon runt Karlstad och har flera till salu kan jag tänka mig att komma och hämta på plats.

Maila det ni vill sälja till jonathan@etm.nu

3 kommentarer:

Martin sa...

Social Distortion, Tool, Dillinger Escape Plan och Neurosis köper du till nypris. Värt varenda öre!

Anal Elf Kid sa...

Ja, säljer man Neurosis-plattan ska man ha stryk.

Mordum sa...

Nu är det här ju flera år sen, men jag hoppas iaf att du köpte Neurosis-plattorna till nypris.

Jag har alla plattor du letar efter om inte annat.

backlundfredrik87@hotmail.com