lördag 13 december 2008

Utvärdering

Motörheadspelningen är avklarad och det gick ganska bra tycker jag. Lite meckigt att sitta med datorn i knät och samtidigt fota, men det var helt ok.

Någon undrade varför jag livebloggade och tycker att man ska vara på plats när det gäller musik. Well, personligen gjorde jag det för att jag tycker att det är roligt och ger ytterliggare en dimension av recensionen som kommer i tidningen. Bloggandet är inte så myckat att man tycker attd et är bra eller dåligt utan mest en rapportering om läget på plats, vad som händer just nu osv.

Tack alla ni som kollade - besöksrekordet rök all världens väg.


Jag kommer att göra samma sak från spelningen med AC/DC i februari. Men innan dess hinner det hända massor här på bloggen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har en bra blogg, dock tyckte jag inte att live var en bra idé. och inte heller när du skriver att "på fredag ska jag recensera blaha" men jag läser din blogg regelbundet och vill att du skriver mer utförligt, för det vet jag att du kan. du har potential, men då måste du lägga ner vissa triviala saker. tack för mig.