Visar inlägg med etikett Pumpa. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Pumpa. Visa alla inlägg

fredag 29 oktober 2010

Helloween / Halloween

Hårdrocksbloggen förvandlas helt plötsligt till köksbordsrapporteringsställe. Amerikanskt köpmanifest AKA Helloween står inför dörren och då ska man gröpa ur pumpor och snitta evil eyes och skrämmande munnar. Premiär idag. Aldrig gjort tidigare.

A och E var eld och lågor och på skivtallriken försökte Kiske & Co överrösta jublen kring köksbordet. I want out sjöng tyskarna. Den ska skratta, tjoade grabbarna.


Klassisk vinyl. Tillskuren pumpa lurar i bakgrunden. Till vänster väser Ghost förbi och höjer ytterligare den världsomfattande hype som fortfarande ångar på.


Pumpans förebild.


Vinyl från 1987. Hårdrockare från 2005. Pumpa från 2010.

Ha ha ha ha ha!!!