Visar inlägg med etikett Knastret. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Knastret. Visa alla inlägg

tisdag 14 juni 2011

Dagens vinylraid på Knastret

Efterskalvet från Sölvesborg stillas lämpligen med ett besök på Knastret.

torsdag 21 april 2011

Dagens vinylraid på Knastret

Härlig raid på Knastret idag. Yorath plockade upp en GBH strax innan mig men lämnade kvar följande plattor i backarna.

Gang Green - Older... Budweiser
Blixtsnabb amerikansk hardcore-metal från 1989. Pris 30:-

Iron Maiden - No prayer for the dying
Underskattad platta med Iron Maiden. Röd vinyl. 110:-

Kix - Blow my fuse
Enligt vissa bättre än Appetite for destruction. 30:-

Sanctuary - Into the black mirror
Inte lyssnat än men med den prislappen var det omöjligt att inte ta med den. 30:-

DBC - Dead brain cells
Thrash från Kanada med skitsnyggt omslag, strimlorna är glänsande röda. 50:-

onsdag 8 december 2010

Knastret

Förra veckan gick mobiltelefonerna varma i min kompiskrets. "Det är mycket metal på Knastret" löd budskapet. Så nu står Master of Puppets och Seventh son of a seventh son i backen bakom disken och väntar på mig. Enligt uppgift finfina exemplar.

Det finns säkert kvar en del Saxon och Accept.