Visar inlägg med etikett Januari. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Januari. Visa alla inlägg

lördag 22 januari 2011

Veckans vinylshopping


Vad gör man de sista flämtande januaridagarna när plånboken är lika tom som en vattenbrunn i Sahara. Jo, då shoppar man vinyler från en säljare i Italien. Bra idé!

Det var ju ett bra pris i alla fall. 350 kronor med frakt och allt. Dyrt säger du, jag säger ett fynd. Den här dynamitladdningen är nästintill omöjlig att finna på vinyl och den andra som faktiskt finns på nätet kostar nästan fem hundra plus frakt.