Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
fredag 20 maj 2011
Vinyls in the night - Older... Budweiser
Mycket amerikanskt på tallriken ikväll. Gang Green håller hardcore-fanan högt och dubbeltrampar sig igenom en rad av HC-hits. Oundviklig i samlingen. Låter som Suicidal Tendencies. Står det Roadrunner Records 1989 på en platta är det ett säkert köp!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar