fredag 20 maj 2011

Vinyls in the night - The Dark


Ännu en Rockbox-favorit. Det här är bra, säger Magnus. Speciellt sida A.  Sen börjar idéerna ta slut lite. Watch the children play är lite av en Metallica-ballad.

1 kommentar:

  1. nej,nej, hela plattan är kanon, David Wayne i högform. :)
    speciellt Ton of Bricks har jag lyssnat sönder.
    /EksjöTobbe

    SvaraRadera