Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
lördag 18 juli 2009
Videoskärmarna
Kolla bilden här nedan på Rob Flynn. Skärmen är Mastodon-iskt stor. Så borde det vara på alla utomhusgig - stora skärmar överallt så folk ser ordentligt. Inget konstigt recept, eller hur?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar