Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
lördag 18 juli 2009
The Hives
I mars spelade The Hives på nöjesfabriken i Karlstad och jag skrev följande
recension
. Riktigt så eldiga var inte Pelle & Co ikväll men de är ju ett band som aldrig gör bort sig. Regnet har slutat och alla är lite gladare igen. Men blöta.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar