Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
fredag 12 december 2008
Hålltid
För er som vill veta när det är dags att tänka på att gå och lägga sig så håller den här bloggningen på i 40 min till. Då går nämligen HomeRun-tiden ut och jag behöver ljus för att uppdatera igen. Men det är många inlägg kvar.
1 kommentar:
Anonym
12 december 2008 kl. 21:31
Say hi to Lemmy for me will ya!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Say hi to Lemmy for me will ya!
SvaraRadera