Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
fredag 12 december 2008
10 min till showtime
Enligt schemat ska Motörhead gå på 21.30. 10 minuter kvar alltså.
Efter Airbourne inföll en märklig känsla i munnen. Ölsnålvattnet har saftat till sig ganska rejält nu. Utanför står bilen :(
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar