måndag 13 oktober 2008

Born again

Om ni aldrig har lyssnat på Black Sabbaths album Born again på grund av ryktet att den är "värdelös", "inte värdig att kallas en Sabbath-platta" eller "fy fan vad kass Ian Gillan är" bör ni tänka om bums. Upptäck!

3 kommentarer:

  1. Kul! Har alltid tyckt detsamma. Men jag är Gillan-fan. Den är så jäkla rå den här plattan, produktion och rubbet. Värd all upprättelse den kan få.

    SvaraRadera
  2. Trashed kan vara en av dom bättre låtarna Gillan lag sin stämma på... Child in Time & Wasted Sunsets undantaget...

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Gå in på http://galowspole.blogspot.com

    och läs om Black Sabbaths album Mob Rules.

    Custard Pie Music

    SvaraRadera