Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
onsdag 15 oktober 2008
Black ice
På fredag recenserar jag Black Ice i
NWT
.
1 kommentar:
Anonym
17 oktober 2008 kl. 07:27
Jaha, och? (är det inte lite onödigt med de här typen av poster?!)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Jaha, och? (är det inte lite onödigt med de här typen av poster?!)
SvaraRadera