Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
lördag 28 juni 2008
Witchcraft
Jaha ja, ett band som jag trodde mycket gott om visade sig vara tämligen bleka. Framförallt var sången svag. Musiken lallade runt i Sabbath-land och var väl iofs helt ok. Jag gick efter tre låtar och det säger väl det mesta.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar