Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
lördag 28 juni 2008
Up north
Nu ska jag knalla iväg och se lite på
Amon Amarth
. Något måste de ju göra bra eftersom tältduken i presstältet har fladdrat mer än vanligt sedan de gick upp på scen. Hoppas det blåser i deras skägg.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar