torsdag 7 juli 2011

Storfors is next

På NWT:s insändarsidor finns idag den här enormt träiga åsikten. Först vill jag bara vässa missilerna och mailbomba redaktionen ett manifest om hur blödande gitarrfingertoppar i svenska källarlokaler är exakt lika mycket kultur som att gå på opera eller vara med i en bokcirkel.

Men jag har semester och orkar inte bry mig. Så Sven-Erik Sundberg i Storfors, du klarade dig den här gången. Men om du visar ditt okunniga och inskränkta tryne en gång till så trycker jag på ”skicka”.

3 kommentarer:

Skogswilden sa...

Det här påminner mig om en bekant som köpte en gitarrbanjo och beskrev dess säregna ljud som "när en drog ett ackord lät som jag slängde en servis i ett hörn".

Seance sa...

När det för en gångs jävla skull visas bra musik i SVT så ska alltid någon jävla inbreed grina. Det är ju alltid någon förbannad skitsport på SVT Formel 1, N.H.L.? Nej då världsporter som skidskytte och längdskidsåkning. Jag skiter fullständigt i OS vem som hoppar högst e.t.c. totalt irrelevant för mig men när gamla hjältar som Anthrax slår till med "Fight´Em ´Til You Can´t" en av deras bästa låtar i karriären det gör min dag.

Anonym sa...

Sven-Erik är en riktig idiot han har åsikter om allt, bara gnäll.