torsdag 11 september 2008

Avdelningen lyxproblem

Ni får ta det här inlägget som ni vill. Barnen sover och jag behöver ett ställe att SKRIKA på.

JAG HATAR RECENSIONSEXEMPLAR SOM ÄR UPPDELADE I 400 SMÅ SNUTTAR SÅ ATT DE INTE GÅR ATT ANVÄNDA PÅ ETT VETTIGT SÄTT I MIN I-POD!!!

Idiotiska exemplar denna vecka:
Burst - Lazarus Bird
Sonic Syndicate - Love and other disasters

Vad spelar det för roll om skivbolagen skickar ut vanliga plattor för recension? Det kommer alltid att finnas en finnig tonåring som tycker sig ha som livsuppgift att få ut plattor på nätet. Det är som med alla de här sönderhackade plattorna - rakt i sophinken med dom. I min värld är de helt värdelösa och kommer alltså inte att vare sig recenseras eller tipsas om här på bloggen.

Så, nu känns det lite bättre.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var jäkligt synd, jag har längtat efter Bursts nya väldigt mycket. Kan du inte ens ge en hint om det är bra eller inte? ;)

Jonathan Strandlund sa...

r00tn >>. BURST blir någ ett undantag då de är från Värmland. Alltså prio. Mitt "skrik" häromdagen var mest för att jag var pissed off. Men faktum kvarstår, krångliga promos som inte är med värmlandsknutna band = sophinken.