Visar inlägg med etikett Plasmatics. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Plasmatics. Visa alla inlägg
fredag 15 april 2011
Facebook/Musikhistorien
På Facebook rasar just nu en diskussion om huruvida It´s my life med Wendy O Wiliams är en av världens bästa låtar eller inte. Jag fattar ingenting. Ingenting.
Etiketter:
Plasmatics
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)