När Walking the razors edge gick varm i mitten av åttiotalet så kollade jag även in Helix föregångare skarpt. Men det blev aldrig någon affär, tyvärr. Igår, knappt trettio år efter sin release, dök den upp i en julklapp från min underbara fru som har järnkoll på mina laster. Oj, vilken platta. Fläckfri rakt igenom.
Visar inlägg med etikett Helix. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Helix. Visa alla inlägg
lördag 25 december 2010
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
