Visar inlägg med etikett Demo. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Demo. Visa alla inlägg

lördag 7 januari 2012

Bat 666

Huset är en produktionslinje utan dess like. Det tillverkas halsband, armband och teckningar i en mängd som skulle täcka ett mindre lands behov av julklappar. Själv inspireras jag till att rita en demonisk fladdermus värdig att pryda vilken kassettdemo som helst. Det är bara att höra av sig så styr jag upp ett copyright-kontrakt som blir en win-win för oss båda. Jag är billig!


onsdag 2 mars 2011

Skåprensning


Hepp. Kolla vad som kommer fram när man börjar sortera i skivhyllan. Här finns nybörjare som idag har tagit ett kliv framåt och några som försvunnit ut i periferin. Känner du igen dig? Maila gärna några historier kring inspelningen så lägger jag upp dem här på bloggen.

Adressen är: jonathan(snabela)etm.nu

tisdag 9 november 2010

Rock´n roll children


Samtidigt som jag skriver det här håller I-Tunes som bäst på med att förvandla spåren på nya Dio-liveplattan Donington UK Live 1983 & 1987. Jag själv sitter smetad på väggskåpen i köket. HERREJÄVLAR vilken liveupptagning. Det låter hur mäktigt som helst och jag har bara hunnit med The Last in Line från den senare av de två inspelningarna. Det blir en lång kväll.

Smaskigt att få med laminerade backstagepass från båda spelningarna. Nyproducerade naturligtvis, men ändå.

Sista skräckbilden från årets Halloweensession. Lillebror testar hur det skulle kännas att vara omslagsmodell för en norsk black metal-demo i slutet av åttiotalet. EVIL.

Veckans fynd. Misfits-tischa lagom till JR den äldre på Röda Korsets second hand i Karlstad. Trettio pistoler = värt.