Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
onsdag 6 juni 2012
På plats
Just anlänt och mobiltäckningen ligger i radioskugga av Tommy Lee´s snurrande trumset. Vill man komma i kontakt med mig så är det e-post eller Facebook som gäller. Kanske trimmas mobilmasterna under kommande dagar, men just nu är det mörker.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar