Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
onsdag 6 juni 2012
I nationens ointresse
En kvick rapport från kompisarna på området skvallrar om att Sabaton snart ska sjunga nationalsången. Jag kunde inte vara mer ointresserad. Skämskuddar kanske finns på plats för de som behöver.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar