Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
torsdag 7 juni 2012
Entombed
Kylan var omänsklig när Entombed lirade sent i går kväll. LG var på sedvanligt partajhumör och snorade sig igenom idel klassiker. Men det var kallt, så kallt att mina vrister frös till is.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar