Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
söndag 15 april 2012
Förbandet The RYOT snart på scen
The RYOT är okända för mig men står snart 2 meter framför mig.
Här kan man kolla på låten Siren
. Utanför Nöjesfabriken ringlar sig kön lång, det är lapp på luckan efter att det släpptes ytterligare 200 biljetter under eftermiddagen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar