Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
måndag 28 november 2011
KoRn - The Path of totality
KoRn gör det inte lätt för sina fans. De största inom dubstep, drum and bass och electro house kladdar på varenda sekund av The Path of totality och sätter mitt tålamod på stort prov. Recension i NWT på fredag.
1 kommentar:
Snäppram
4 december 2011 kl. 08:51
Asbra band! Love them!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Asbra band! Love them!
SvaraRadera