Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
tisdag 7 juni 2011
Sweden Rock Festival
Nu bär det iväg till SRF. Jag kommer att skriva saker i SRM, NWT och här på bloggen. I morgon onsdag finns mina tips inför SRF i NWT och sedan kommer bloggen att ha en liten minispalt i NWT under alla dagar.
Vi ses i vimlet.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar