Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
söndag 26 juni 2011
Big Four på Ullevi
Någon som är seriöst intresserad av en sittplatsbiljett till Metallica, Anthrax, Slayer och Megadeth på Ullevi i sommar? Maila mig på jonathan(snabela)etm.nu så kan jag förmedla en till ett enormt bra pris.
Uppdaterat
: Biljetten är såld!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar