Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
fredag 20 maj 2011
Vinyls in the night - From enslavement to obliteration
Önsketimmen har börjat.
Björn
messar "När blir det brutalt" undrar han. Jag och Magnus langar fram Napalm Death-släppet från 1988 och täpper till truten på Björn.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar