Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
torsdag 21 april 2011
Schneller, bitte
Nya Morbid-boxen är enligt uppgift postad i Västtyskland och på väg till Schweden just nu!
1 kommentar:
Björn
21 april 2011 kl. 13:15
Va??? Men den släpps ju för bövelen i juni!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Va??? Men den släpps ju för bövelen i juni!
SvaraRadera