Jonathan Strandlund
Om du frågar mig så är han duktig på att teckna. De är välkomna båda två i eftermiddag
Ha ha, kudos! Inte alls särskilt olikt. Men vågar du skicka teckningen hit: http://www.iambetterthanyourkids.com/
Om du frågar mig så är han duktig på att teckna. De är välkomna båda två i eftermiddag
SvaraRaderaHa ha, kudos! Inte alls särskilt olikt. Men vågar du skicka teckningen hit: http://www.iambetterthanyourkids.com/
SvaraRadera