Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
torsdag 28 oktober 2010
Ghost - The Hype
Martin Carlsson tycker
så här om Ghost
och sällar sig alltså till hypetsunamin efter Opus Eponymous skälvande uppenbarelse. Själv rider jag fortfarande på vågen och väntar ivrigt på vinylen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar