Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
söndag 22 augusti 2010
Accept/Blood of the nations
Hur förhåller man sig till den här comebacken? Jag vet inte riktigt. Inte så lite helig mark trampas sönder med nya sångaren. Som dessutom är jänkare. Well, jag ska ge plattan en chans under veckan. Recension på fredag i NWT.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar