Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
tisdag 20 juli 2010
Vinylkrönika
De som känner mig vet att jag gjorde en vinylraid i Stockholm för två veckor sedan. Hela historien finns att läsa i nöjeskrönikan i NWT nu på fredag.
1 kommentar:
Pils
22 juli 2010 kl. 11:52
Jo tack! Man hade ju förmånen att få fortlöpande information över mobilen! :-)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Jo tack! Man hade ju förmånen att få fortlöpande information över mobilen! :-)
SvaraRadera