Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
tisdag 22 juni 2010
På plats - alla kramas
Sådär ja. Nu kör vi.
Just nu sitter Lars, Scott och Dave i en studio backstage och pratar om gamla tider och skrattar. Alla verkar vara polare - tvärt emot för typ fem år sedan. Då var det geingbo, nu är det myshörna. Om 20 minuter går Anthrax på.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar