Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
tisdag 22 juni 2010
Metallica
Nu går de på. Jättarna. Giganterna. Metallica. Det är mörkt i Sofia nu så några mer bilder från skärmen blir det inte. Så dyr kamera har inte min fru. Nu kör vi.
Creeping death är först ut!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar