Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
tisdag 22 juni 2010
Earthquake
I sätet bakom är det jordbävning. Ölen börjar helt klart visa sitt fula tryne. Som på en vanlig festival alltså.
1 kommentar:
Anonym
23 juni 2010 kl. 11:09
Kan säga att 8 timmar på bruket inte är någon lek idag :)....
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Kan säga att 8 timmar på bruket inte är någon lek idag :)....
SvaraRadera