Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
måndag 24 maj 2010
Rednex
Det är inte mycket kvar av
Pantera
idag. Trummisen harvar på med sitt redneckprojekt
Hellyeah
och nya given är troligtvis fylld med southern-music-for-white-dudes-living-in-a-trailer-park. Men omslaget är ganska coolt.
1 kommentar:
Pils
25 maj 2010 kl. 19:24
Sweet home Alabama, eller Texas, eller Louisianna! :-)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Sweet home Alabama, eller Texas, eller Louisianna! :-)
SvaraRadera