måndag 24 maj 2010

Rednex

Det är inte mycket kvar av Pantera idag. Trummisen harvar på med sitt redneckprojekt Hellyeah och nya given är troligtvis fylld med southern-music-for-white-dudes-living-in-a-trailer-park. Men omslaget är ganska coolt.

1 kommentar:

  1. Sweet home Alabama, eller Texas, eller Louisianna! :-)

    SvaraRadera