Jepp, du läste rätt. Metallicas spelning tillsammans med Slayer, Megadeth och Anthrax - en uppställning som rätt och slätt kallas "The big four" - kommer till Skoghall. Inte till Folkets Park men väl till Folkets Hus - som digital direktsändning från Bulgariens huvudstad Sofia.Det skulle förvåna mig mycket om jag inte livebloggar därifrån - kanske med hårdrocksriddaren från Skåre som bisittare. Vem vet.
Peppen börjar NU!
När är detta spektakel?
SvaraRaderaHör av dig så joinar jag. Kul initiativ som ska stödjas! Serveras öl eller ska vi köpa 3.5:or på tummen?
SvaraRaderaNär är det, jag vill vara med!
SvaraRadera