fredag 21 maj 2010

It´s friday night and the vinyls are spinning - Round-up in the night

Sista plattorna i dagens raid är (foto kan ni glömma för min fru har snott kameran).

Twisted Sister - Stay Hungry
Iron Maiden - The Number of the beast
Iron Maiden - Piece of mind
Motörhead - Overkill

Samtliga plattor i inläggen här nedan för futtiga 710 spänn. Som hittat om du frågar mig. Sålde lite cd:s för passande 720 och köpte ett seriealbum till A för en femma (nej, jag vill inte höra hur pengafördelningen blev där) och fick alltså en femma över.

Rätt trevlig affär.

3 kommentarer:

  1. Vill ändå att du lägger upp nått tidigt Savatage (Sirens funkar åxå) och Don´t break the oath så inte folk tror att du egentligen är synthare! ;-)

    SvaraRadera
  2. Som sagt, de här inläggen är från veckans inköp. Dina favvisar var inte med där.

    SvaraRadera
  3. Låter som en bra affär. Kunde han inte få en blaska till för den sista femman också?

    SvaraRadera