Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
fredag 9 april 2010
Kvällens första Iommi
Magnus: Pissigt ljud. Risigt omslag. Bra låtar. Betyg: 4
Jonathan: Underskattad platta. Skumma passager mellan låtarna. Men väldigt bra. Betyg: 4
1 kommentar:
Niclas G
9 april 2010 kl. 23:35
Grymt underskattad. Ian Gillan!! Äh, omslaget är snyggt ju.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Grymt underskattad. Ian Gillan!! Äh, omslaget är snyggt ju.
SvaraRadera