fredag 9 april 2010

Bob Rocks första femma

Magnus: Stor och bombastisk. Sätter en fyra i betyg.
Jonathan: Absolut en av tidernas största släpp. Såg dem som förband till Aerosmith på Sonic Temple-turnén. Ian hade brutit handen i ett slagsmål med Billy Duffy kvällen innan i Köpenhamn. Hur bra som helst. Betyg: 5

3 kommentarer:

  1. Betyg 5 klockrent. En av världens bästa plattor. Oj, vad jag festat till denna. Blir Katrineholmsnostalgisk nu, lite läskigt.

    SvaraRadera
  2. Detta var 1a femman alltså. hur många har han gjort? Denna och Metallicas svarta? Veruca Salt-plattan är "bara" en fyra och resten av Metallicaplattorna han gjort når väl inte heller högre.

    SvaraRadera