Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
torsdag 5 november 2009
Vinnare i W.A.S.P-tävlingen
På tal om
W.A.S.P
så vann följande två bloggbesökare ett varsitt exemplar av nya plattan Babylon.
Therese Sundström
Henrik Sandin
Plattorna skickas så snart som möjligt.
1 kommentar:
Therese
17 november 2009 kl. 10:46
Tackar för skivan! Kommer snurra i bilen ett bra tag!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Tackar för skivan! Kommer snurra i bilen ett bra tag!
SvaraRadera