torsdag 5 november 2009

Vinnare i W.A.S.P-tävlingen

På tal om W.A.S.P så vann följande två bloggbesökare ett varsitt exemplar av nya plattan Babylon.

Therese Sundström
Henrik Sandin

Plattorna skickas så snart som möjligt.

1 kommentar:

  1. Tackar för skivan! Kommer snurra i bilen ett bra tag!

    SvaraRadera